четвер, 15 жовтня 2020 р.

10 жовтня — Всесвітній день психічного здоров'я

ВООЗ визначає психічне здоров'я як стан благополуччя, в якому людина реалізує свої здібності, може протистояти звичайним життєвим стресам, продуктивно працювати і робити внесок у суспільство.
Ми звикли слідкувати за власним фізичним здоров'ям, натомість ігноруючи іншу важливу складову, що має суттєвий вплив на наше життя - психічне здоров'я.
Варто звертати увагу на «СИГНАЛИ ОРГАНІЗМУ», які можуть бути передвісниками погіршення психологічного благополуччя:
🔷порушення сну (безсоння, підвищена сонливість);
🔷часті, регулярні головні болі;
🔷відчуття постійної втоми, втрата здатності до тривалої фізичної розумової і фізичної праці;
🔷безпричинні спалахи гніву, роздратування чи безпричинне тривале пригнічення настрою;
🔷поява безпричинної тривоги;
🔷нав'язливі думки, яких раніше ніколи не було;
🔷дезорієнтація в часі та просторі.
ЯК ПІКЛУВАТИСЬ ПРО СВОЄ МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я:
🔸Відпочивайте.
🔸Збалансовано харчуйтесь.
🔸Займайтесь фізичною активністю.
🔸Будьте соціально інтегрованими: спілкуйтеся з друзями й сім’єю.
🔸Не бійтеся просити про допомогу.
Пам'ятайте, що фізичне і психічне здоров'я тісно переплітаються та глибоко взаємозалежні. Турбуйтеся про себе та близьких! ❤️

Немає коментарів:

Дописати коментар