понеділок, 6 квітня 2020 р.

Як організувати свій час в період карантину?

Карантин і вимушена дистанційна робота вносить корективи в наше життя. Квартира чи дім перетворились на навчальний заклад, а вітальня, де вечорами дивились телевізор, вдень перетворюється на навчальний кабінет. Як же організувати роботу вдома, щоб вона була ефективною? Тримайте кілька порад.
  1. Справи, що повторюються намагайтесь виконувати у визначений час.
  2. Схожі справи можна об’єднати в блоки.
  3. Складні та об’ємні завдання краще почати виконувати одразу, адже зазвичай у них чітко визначений дедлайн і їх не можна відкласти на кінець робочого дня чи тижня.
  4. Чергуйте види діяльності (невелика розминка після розумової роботи піде на користь).
  5. Місце та способи роботи також можна змінювати – уникайте рутини.
  6. Робіть перерви.
  7. Визначайте пріоритети і зосереджуйтесь на найважливіших справах.
  8. Не бійтесь говорити «НІ».
  9. Залишайте «резерв» часу для непередбачуваних справ.
  10. Плануйте лише ті справи, які реально виконати.
  11. Періодично питайте себе «Що я зараз роблю?» Таким чином ви зможете контролювати витрати часу.
  12. Важливі речі варто занотовувати, адже пам’ять іноді підводить.
  13. Тримайте робоче місце в чистоті та порядку.
  14. Не забувайте про приємності для себе.
Бережіть себе ❤


Немає коментарів:

Дописати коментар